friends

Aug 17, 2011

kawal kecerewetan anda..

"go on je yah..saya memang cerewet, tp saya cuba kontrol..kalu cerewet sangat, xleh buat kerja dengan orang lain"

itulah kata2 yang diluahkan oleh sorang guru sewaktu kami sama2 decorate bilik mesyuarat sekolah..waktu tu saya mengeluh sbb hasil kerja yang saya buat ada cacat sikit, dan saya yakin tak memenuhi kehendak beliau..

tambah cikgu tu lagi, waktu muda2 dulu, beliau x sedar bahawasanya sikap cerewet beliau menyusahkan orang sekeliling..

daripada cerita beliau, saya belajar sesuatu....u can have the' cerewet', but don't let it burdens others...n if u're disable to control it, silakan hidup berseorangan..btw, tahniah utk sape2 yg berjaya kawal sifat cerewet...

n also thanks teacher for teaching me on using the 'tembak' stapler & cutting the cloth mcm yg org ria moda slalu buat...

....actually,a friend of mine also called me 'Cerewet' during primary school jz because i refused to share my drink with other .but now i can share my drink ..so, Azim, u can't call me cerewet anymore..hehe...





No comments:

Post a Comment