friends

Mar 4, 2011

salam takziah..

salam takziah buat sahabat saya, nur fatihah jusoh di atas kembalinya ayahanda tercinta ke rahmatullah pada hari ini..

melihat keriangan arwah,saya tak pernah menyangka arwah menanggung kesakitan...masih tergambar di ingatan saya gelagat arwah yang suka bergurau setiap kali saya bertandang ke rumahnya, bertanya bila saya akan habis belajar.tapi belum sempat saya tamat pengajian, arwah pergi dulu..arwah juga terkenal dalam sukan..dulu2, setiap kali hari sukan kat SKCB, arwah selalu muncul sebagai juara acara lari dalam guni..byk lagi memori saya dengan arwah..tp semua tu jadi kenangan dah...

pok kadir..kenangan bersamamu akan kekal tersemat di hati...dan buat fetty n keluarga, semoga tabah menghadapi kehilangan ini..sesungguhnya setiap yang hidup pasti akan kembali menghadap Ilahi,,cuma masa yang menentukannya..
semoga rohnya dicucuri rahmat..al-fatihah

No comments:

Post a Comment