friends

Jan 22, 2010

Hok pINk


setelah sekian lama merancang, akhirnya, aku berjaya menjadi pemilik sebuah basikal.
syukur alhamdulillah..

sekiranya ada yang melalui rumah no 31 di tmn U, anda akan dapat melihat secara live basikal tersebut..salah satu basikal itu aku yang punya!!hahaha..satu lagi tu basikal Faatihah.Kami shopping basikal bersama2 kat library pagi tadi.

striking pink??hihi..no choice..the only basikal yang aku suka ada 1 warna je..apapun, basikal ini pasti mengingatkan aku pada PPIM, unit pakaian seragam yang tersemat di hatiku selalu..hehe..

unfortunately, a few days later, somebody come n took 'Hok Pink'..jodoh kita pendek je..mungkin rezeki orang tu..mula2 rasa kehilangan, tapi aku baru je hilang basikal, orang lain ada hok hilang benda lebih berharga...ada orang hilang kete, muto, malah hilang sedara (thanks to my bro for this words)..apa sangat nk dibandingkan dengan hilang basikal..kan3..maka aku restui pemergian basikal aku ni...n moga orang tu menjadi mayat yang sempat bertaubat...amin ~

8 comments:

  1. ecece..merempit la lpas ni dayah

    ReplyDelete
  2. ce dayah... 6ti nk pnjm.. nk round tg.malim.. eheeh...
    hidup PPIM... Persatuan ALUMNI x brgerk lngsung.. ahaha

    ReplyDelete
  3. yeaa idup puteri Islam..puteri Islam di ati dayah hakhakhak..lpas nie mrempit la dayah n faatihah hakhakhak~~

    ReplyDelete
  4. uwaaa behnye ade beskal...!!!pink lak tuh!!!..nape xbeli ade rage n seat lakang tuh???kalo x leh anen tompang!

    ReplyDelete
  5. emi ngn teh beli la basikl dulu.kita rempit scara berhemah..hehe

    yu, kita la penggrknya.smoga kehadirn basikl ini akan mmbntu m'grkkn p'gerakn yg x berapa b'gerak tu..long live PPIM!!!

    anin, sj je bli yg mcm tu sbb dh tau hasrat ati anin.haha..

    ReplyDelete
  6. salam. wah! melihat basikal membuatkan saya teringat zaman kecil2 dulu. pusing keliling kampung naik basikal. seronok! huhu.

    ReplyDelete
  7. w'salam..melihatkn gmbr ni cukup mengimbau memori smlm..jodoh kami x pnjg..seseorang telah mengambilnya tanpa sy sdari..huhu..saya bukan lagi pemilik basikal ini..

    apapun, yang patah kan tumbuh..yang hilang berganti..smoga 'orang itu' mendapat nur keinsafan..amin..

    ReplyDelete
  8. pe mksudnyer????? hilng ker??? uhuhu

    ReplyDelete